Kolega Klient

Share
Kolega Klient

Kolega Klient

„Obsługa Klienta Wewnętrznego” – to nowe szkolenie w ofercie B&O NAVIGATOR. Czy potrzebne w Twojej firmie? To możesz ocenić samodzielnie, choćby dzisiaj. Przyjrzyj się jakości współpracy pomiędzy poszczególnymi działami firmy, sprawności komunikacji wewnątrzfirmowej, terminowości i rzetelności wykonanych zleceń, atmosferze panującej w firmie.  Oceń i zastanów się co mogłoby poprawić w Twojej firmie szkolenie „Szkolenia Obsługa Klienta Wewnętrznego”. Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym jest Pan Paweł Wojciechowski, trener i specjalista ds. szkoleń zamkniętych w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

 

Główną innowacją merytoryczną szkolenia jest sposób podejścia do organizacji wewnętrznej Państwa firmy. Kim jest klient wewnętrzny? Otóż jest nim każdy pracownik należący do Państwa firmy. Jest on najważniejszy, ale czasem, niestety, niedoceniany. Program szkolenia został specjalnie zaprojektowany tak, aby zmienić spojrzenie na role pracownika, komunikację z nim oraz jak m.in. świadomie wprowadzać zmiany w kulturze organizacji. Angażujące dyskusje, ćwiczenia, różne techniki wizualizacji oraz twórczego myślenia pomogą dokładnie zrozumieć nabyte wiadomości, a trener jest gotowy odpowiedzieć na każde pytanie.

 

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami szkolenia dostępnymi tutaj.


(Visited 37 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook