KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – TRENING UMIEJĘTNOŚCI

Share
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - TRENING UMIEJĘTNOŚCI
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA - TRENING UMIEJĘTNOŚCI

Szkolenia Komunikacja interpersonalna – Wyobraź sobie tylko jeden dzień w pracy … dzień, w którym nie możesz z nikim rozmawiać, nikogo słuchać, na nikogo patrzeć…

…a musisz wykonać swoją pracę!

Teraz, gdy już wiesz jak ważna i potrzebna jest możliwość komunikowania z innymi ludźmi pozwól przekonać się do tego, że o umiejętność poprawnej komunikacji interpersonalnej należy również właściwie zadbać. 

Zapraszamy na szkolenie, na którym udoskonalimy twoje kompetencje komunikacyjne.

 

Cele szkolenia

Cele szkolenia komunikacja interpersonalna:

• Poznają pojęcia i mechanizmy rządzące komunikacja międzyludzką.

• Nauczysz się lepiej słuchać swojego rozmówcę, tworzyć lepszy klimat rozmowy.

• Zdobędziesz umiejętność posługiwania się precyzyjnymi wypowiedziami, komunikującymi twoje myśli, intencje i zamiary.

• Dowiesz się jak możesz zakomunikować swoje krytyczne zdanie w sposób konstruktywny a nieraniący odbiorcę.

 

Program szkolenia

1. WSZYSTKO, CO POWINNIŚCIE WIEDZIEĆ O KOMUNIKACJI…

• Schemat procesu komunikacyjnego

• Kanały komunikacji

• Komunikacja jednostronna i dwustronna

• Tort komunikacji – rola „mowy ciała” w komunikowaniu

• Bariery komunikacyjne, czyli co nam utrudnia porozumiewanie się

* Przyczyny barier w porozumiewaniu się

* Przezwyciężanie barier komunikacyjnych

2. MODEL KOMUNIKACJI SCHULZA VON THUNA – „USZY VON THUNA”

• Analiza stylu komunikowania się

• Cztery płaszczyzny wypowiedzi (rzeczowa, apelu, relacji i samoprezentacji)

• Praktyczne konsekwencje wypowiedzi

3. JAK SŁUCHAĆ, ABY INNI CHCIELI Z NAMI ROZMAWIAĆ?

• Cechy sprawnego słuchacza

• Techniki aktywnego słuchania – triada komunikacyjna

• Parafraza treści i emocji

* Klasyfikacja

* Pytania.

4. ABY SIĘ LEPIEJ ROZUMIEĆ…

• Zniekształcenia w komunikacji (generalizacje, usunięcia, deformacje wypowiedzi itp.)

• Technika pytań – rozszyfrowanie metamodelu

5. JAK WYRAŻAĆ SIEBIE, SZANUJĄC ROZMÓWCĘ?

• Komunikat typu „Ja” versus komunikat typu „Ty”

• Konstruktywne uwagi krytyczne

• Wartościowe pochwały

• Wyrażanie emocji w rozmowie

6. JAK WYRAŻAĆ OCZEKIWANIA W STOSUNKU DO ROZMÓWCY?

• Technika FUO

* Opisanie faktów

* Wyrażanie uczuć

* Przedstawienie oczekiwań

 

Trener

DOROTA DAŃCZAK-KRÓL

Dorota Dańczak-Król Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Dorota Dańczak-Król Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Certyfikowany Coach Norman Benett Academy i EMCC – uprawnienia międzynarodowe.

Od 2007r. pracuje jako doradca handlowy, trener, coach, konsultant z branży HR. Na co dzień zajmuje się kontaktami handlowymi z klientami firmy (w tym także kluczowymi klientami), aktywną sprzedażą i promocją produktów firmy, prezentacją oferty, negocjacjami oraz obsługą klienta.

Prowadzi szkolenia min.: sprzedażowe, z obsługi klienta (bezpośredniej i telefonicznej), komunikacji interpersonalnej, sztuki prezentacji i wystapień publicznych, z zakresu coachingu oraz wybrane szkolenia prawne.

Prowadzi indywidualne i grupowe sesje biznes i life coachingów dla managerów oraz właścicieli firm, branżowe sesji coachingowe dla prawników, lekarzy. Pracuje metodami coachingowymi (indywidualnie i grupowo) ze studentami, młodzieżą, dziećmi, rodzicami.

Brała udział w procesach rekrutacji i selekcji personelu, sesjach assessment i development center.

Magister Wydziału Prawa i Administracji, specjalista w zakresie prawa cywilnego. Przez ponad 8 lat pracowała jako prawnik gdzie była odpowiedzialna za obsługę prawną i komunikacje z klientami Kancelarii, a w szczególności prawną obsługą z zakresu windykacji, prawa pracy, prawa handlowego. Prowadziła szkolenia wewnętrzne z zakresu uregulowań prawnych.

Ukończyła podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Personelem.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 90 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook