Przed inwestycją w nowy sklep można sprawdzić, kto w nim będzie kupował i ile na te zakupy może wydać

Nowy sklep należy otwierać nie tylko tam, gdzie jest wielu klientów, lecz także tam, gdzie są klienci z dużą siłą

Read more

Zasady wywierania wpływu w sprzedaży

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie

Read more

Strategie trade marketingu w sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i taktyki

Read more

Jak pozyskać klienta?

Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie „Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe”, które przeprowadził

Read more

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną

Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty

Read more

Etapy procesu sprzedaży

Proces sprzedaży to nie tylko prezentacja oferty, jaką ma dany handlowiec. Przede wszystkim ten proces zwraca uwagę na przedsiębiorstwo i

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook