MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI – Metody Pozafinansowe

Share
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

Szkolenie Menedżerskie Techniki Motywacji. Zapraszamy na szkolenie w całości poświęcone może tylko jednemu zagadnieniu, ale za to niezbędnemu każdemu, kto chce nazywać się menedżerem – umiejętności motywowania pracowników.

Możesz nam nie wierzyć, ale każdy menedżer może silnie motywować swoich podwładnych metodami pozafinansowymi.

Dokładnie tak, bez podnoszenia pensji bez dodatkowych bonusów pieniężnych twoi podwładni będą pracować z większym zaangażowaniem.

Jak to zrobić? To zależy tylko od ciebie …

 

Cele szkolenia

Biorąc udział w szkoleniu:

• Poznasz cały arsenał wypróbowanych technik motywowania, dobranych do osobowości swoich pracowników i wykonywanych przez nich zadań.

• Przekonasz się, czy stosowany przez Ciebie system zarządzania pracownikami jest motywacyjny czy też wręcz przeciwnie?

• Zapoznasz się z motywatorami pozafinansowymi, niezbędnymi do motywowania, kiedy nie masz dodatkowych środków finansowych.

• Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć motywującą atmosferę w pracy?

• Nauczysz się identyfikować czynniki obniżające motywację twoich ludzi i podejmować odpowiednie działania zaradcze.

• Poznasz konkretne przykłady (case study) wybranej firmy, która perfekcyjnie stosuje motywację pozafinansową.

 

Program szkolenia

1. NAJWAŻNIEJSZE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ PRACOWNIKÓW.

• Wynagrodzenie – kiedy motywuje a kiedy traci zdolność motywowania.

• Rola menedżerów i naczelnego kierownictwa firmy.

• Wpływ organizacji i panujących w niej procedur.

2. WYBRANE TECHNIKI MENEDŻERSKIE W MOTYWOWANIU POZAFINANSOWYM.

• Optymalna komunikacja.

• Skuteczne metody okazywania uznania i aprobaty.

• Udzielanie motywujących informacji zwrotnych.

• Krytyka konstruktywna.

3. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE MOTYWACJI I ICH MOŻLIWE ZASTOSOWANIA W PRAKTYCE.

4. JAK OPTYMALNIE MOTYWOWAĆ?

• Motywatory materialne.

• Motywatory pozapłacowe.

• Motywatory pozafinansowe, czyli jak zatrzymać pracownika, kiedy brakuje środków finansowych?

• Podział czynników motywacyjnych w zależności od stanowisk.

• Co motywuje skuteczniej – system czy kierownictwo?

5. CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE ZADOWOLENIE Z PRACY.

• Osiągnięcia, awanse, uznanie.

• Interesujące, różnorodne zadania.

• Zaufanie okazywane przez organizację, prawo do podejmowania decyzji, uczestnictwa w naradach.

• Elastyczny czas pracy.

• Inne.

6. CZYNNIKI WYWOŁUJĄCE NIEZADOWOLENIE Z PRACY.

• Stopień zbiurokratyzowania i jakość komunikacji.

• Nadzór i nadmierna kontrola.

• Osobowość i umiejętności przełożonego.

• Brak pewności pracy.

• Warunki pracy i pozycja w porównaniu ze współpracownikami.

• Inne.

7. ZMOTYWOWANI PRACOWNICY POTWIERDZENIEM WIEDZY I SKUTECZNOŚCI MENEDŻERA.

• Umożliwianie pracowników dokonanie usprawnień czy innowacji.

• Udzielanie pochwał, gratulowanie sukcesów.

• Bliskość w kontaktach z pracownikami i gotowość do pomocy.

• Czynne i świadome motywowanie.

• Dotrzymywanie obietnic.

• Okazywanie empatii i szczerej troski, również w kwestiach pozazawodowych.

8. ROLA ORGANIZACJI W MOTYWOWANIU POZAFINASOWYM.

• Możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia.

• Przejrzyste i sprawiedliwe systemy oceniania.

• System motywacyjny oparty na jasnych i prostych zasadach.

• Wyjazdy integracyjne i poczucie przynależności do firmy.

• Atmosfera oparta na zaufaniu i dobra komunikacja.

9. PROGRAMY MOTYWACYJNE.

• Indywidualne.

• Zbiorowe.

• Systemy kafeteryjne.

 

Trener

WALDEMAR WAWERSKI

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych.

Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w Ośrodku Rozpowszechniania Wydawnictw Naukowych Polskiej Akademii Nauk. Od 1997 roku związany z branżą wydawniczą, przeszedł wszystkie stopnie kariery zawodowej począwszy od Przedstawiciela Handlowego skończywszy na wyższych stanowiskach menedżerskich.

Obecnie konsultant przedsięwzięć realizowanych w branży SPA & Wellness. Doradza, przygotowuje projekty, strategie rozwoju, analizy finansowe i plany marketingowe. Posiada umiejętności analityczne, twórcze oraz integrujące wiedzę z różnych dziedzin: ekonomii, zarządzania, marketingu, psychologii i filozofii.

Absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył Szkołę Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada certyfikat trenerski na IV poziomie – Trener wg. Europejskich Ram Kwalifikacji.

Zwolennik zrównoważonego rozwoju, nowoczesnych modeli biznesu, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa i holistycznego widzenia człowieka, świata oraz aktywności gospodarczej. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich, oparte na odkryciach nauki i psychologii.

Jego misją jest zdobywanie, gromadzenie i upowszechnianie najwyższej jakości wiedzy i nauki. Uczy wyłącznie tego, co sam praktykuje.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 115 times, 3 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook