Metody Oceny Dostawców. Szkolenie Zakupowe

Share
Metody Oceny Dostawców. Szkolenie Zakupowe

Metody Oceny Dostawców. Szkolenie Zakupowe

Szkolenie Metody oceny dostawców. Szkolenie zakupowe. Wybór dostawcy to element kluczowy dla zaopatrzenia dlatego ocena pozycji rynkowej dostawcy oraz metody budowania różnorakich systemów oceny i rankingów naszych partnerów biznesowych to podstawowe narzędzia dobrego kupca. Umiejętność postępowania w stosunku dostawców o różnej sile rynkowej i metody ich oceny oraz ryzyka pozawolą na umiejętnie budowanie naszych relacji i przewagi konkurencyjnej naszego przedsiębiorstwa.

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia jest przedstawienie istotnych zagadnień dotyczących dywersyfikacji metod oceny i zarządzania portfelem dostawców względem kluczowych elementów strategii naszego przedsiębiorswtwa i umiejętne ich wykorzystanie w organizacji. Przedstawienie narzędzi umożliwiających przeprowadznie takich rankingów zostanie utrwalone przez specjalnie przygotowane ćwiczenia praktyczne.

 

Program szkolenia

STRATEGICZNE PODEJŚCIE DO OCENY DOSTAWCÓW

WYBÓR DOSTAWCÓW

Wpływ dostawców na nasz biznes , a kluczowe obszary oceny

Kryteria doboru dostawców dla naszego biznesu

Finansowa ocena dostawców ( narzędzie Z-Score )

Dobór dostawców dla nowych projektów / kryteria oceny

Metody porównania ofert handlowych

OCENA DOSTAWCÓW

-Metody Oceny Dostawców

Metoda rankingowa

Metoda portfelowa

Ocena ryzyka współpracy z dostawcą/ ocena ryzyka globalnej bazy dostawców

– Definiowanie krytweriów oceny dostawców

– Opracowanie narzędzia oceny dostawców

– Zasady prowadzenia oceny dostawców i ich komunikacji

AUDYTY JAKO ELEMENT OCENY DOSTAWCY

Audyty kwalifikujące

Audyty prewencyjne (SQA-Supplier Quality Assurance)

Istotene kryteria kwalifikacji dostawców do audytu

ĆWICZENIA

 

Trener

PAULINA PAJĄK

Trener – praktyk. Specjalista w zakresie zarządzania zakupami i negocjacji zakupowych.

Paulina Pająk Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Paulina Pająk Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Karierę zawodową rozpoczynała w firmie Wulf Poland na stanowisku Koordynatora do spraw zakupów odpowiadała między innymi za kontrolowanie dostępności towarów w Stanach Zjednoczonych i Europie, konsolidacje i konfekcjonowanie transportów na Dalekim Wschodzie. Raportowała do Dyrektora Generalnego i Dywizji marki Diesel w USA.

W 2004 roku Project Buyer w LPP S.A. tworzyła procedury zakupowe dla marki CROPP w zakresie przydzielonych kategorii oraz negocjacje z dostawcami azjatyckimi.

Od 2005 roku Initial Buyer / Strategic Buyer w Philips Lighting Poland gdzie odpowiada za globalny benchmarking w ramach zarządzanych grup materiałowych, zarządzanie kontaktami z dostawcami (Europa i Azja), tworzenie i realizację długo i krótkoterminowych strategii zakupowych, identyfikację i analizę kosztów procesu zakupowego, udoskonalanie i rozwój narzędzi zakupowych (RT Tool, System Oceny Dostawców). Prowadzi zawodowo negocjacje zakupowe.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 243 times, 4 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook