NIEFORMALNE ROLE W ORGANIZACJI, czyli Kto Jest Kim, a Kto Kogo Gra w Twojej Firmie?

Share
NIEFORMALNE ROLE W ORGANIZACJI, czyli Kto Jest Kim, a Kto Kogo Gra w Twojej Firmie?
NIEFORMALNE ROLE W ORGANIZACJI, czyli Kto Jest Kim, a Kto Kogo Gra w Twojej Firmie?

Szkolenie „NIEFORMALNE ROLE W ORGANIZACJI, czyli Kto Jest Kim, a Kto Kogo Gra w Twojej Firmie? ”

 

W greckim teatrze maska była podstawowym elementem stroju aktora. Używano czterech typów masek wyrażających: śmiech, płacz, gniew lub strach. Okazuje się jednak, że znanych było co najmniej kilkadziesiąt rodzajów różnych masek wyrażających te emocje.

W każdej firmie powstaje szereg unikalnych zależności między ludźmi. Aby dowiedzieć się kto jest kim, warto zrozumieć procesy psychologiczne zachodzące w grupie społecznej. Te procesy związane są z hierarchią w społeczności mają wpływ na rozwój firmy. Jeśli chcesz skutecznie wpływać na proces podejmowania decyzji, podziału zadań, obiegu informacji we własnej firmie, lub firmie z którą właśnie negocjujesz warunki porozumienia, skanuj jej nieformalną strukturę!

 

Szkolenie jest przeznaczone dla:

Wyższej kadry menedżerskiej,

Negocjatorów,

Account Managerów.

 

Cele szkolenia

Cele szkolenia:

Rozpoczęcie procesu zmiany komunikacji zespołowej w organizacji

Rozpoczęcie procesu zmiany w zakresie podejmowania decyzji zespołowych

Dojrzewanie procesu różnicowania się i czerpania z różnic

Otwarcie procesu refleksji nad typami ról w organizacji

Przełamywanie stereotypów dotyczących ról w firmie

Definiowanie nieformalnych ról grupowych

Otwarcie procesu współpracy grupowej

Rozpoczęcie procesu grupowego rozwiązywania problemów

Otwarcie procesu pracy nad strategią penetracji firmy

Na szkoleniu nauczysz się:

Rozróżniać nieformalne role grupowe

Współpracować z różnymi osobami

O procesach psychologicznych dziejących się w zespole

Wykorzystać znajomość nieformalnych ról do realizacji własnych celów

Jak pokonać dotychczasowe stereotypy w myśleniu o niektórych osobach

Jaką strategię penetracji firmy wykorzystać do realizacji celu

 

Program szkolenia

1. WYKORZYSTANIE POTENCJAŁU KULTURY TWOJEJ ORGANIZACJI

Hierarchia

Rynek

Klan

Adhockracja

Słabe i mocne strony różnych typów kultur organizacyjnych

Wpływ kultury na sposób porozumiewania się w zespole

Wpływ kultury na proces podejmowania decyzji

2. POKONYWANIE STEREOTYPÓW I PRZYZWYCZAJEŃ

Siła i mechanizm stereotypizacji

Różnorodność a homogeniczność w kontekście rozwoju

Rozpoznawanie różnic i podobieństw

3. NORMY ZESPOŁOWE I PODEJMOWANIE DECYZJI W ZESPOLE

Formalne zasady współżycia w zespole

Nieformalne zasady współżycia w zespole

Fazy współpracy zespołowej

Komunikacja w grupie

Przyzwyczajenia komunikacyjne i ich wpływ na rozwój zespołu

Proces podejmowania decyzji

4. NIEFORMALNE ROLE W ZESPOLE

Rodzaje ról grupowych

Definiowanie ról grupowych

Zmienność ról i ich funkcje

Wykorzystywanie potencjału różnorodności w zespole

Wykorzystanie wiedzy o rolach w zespole w kontekście własnych celów

5. STRATEGIA PENETRACJI FIRMY – WYKORZYSTANIE SIECI POWIĄZAŃ W ORGANIZACJI

Stosowane strategie penetracji

Opracowanie własnej strategii penetracji

Przetestowanie strategii penetracji

 

Trener

PAWEŁ WOJCIECHOWSKI

Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 roku od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestle) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek.

Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami.

W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Dzięki właściwemu zarządzaniu działem handlowym (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów, Przedstawiciele) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych.

Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 126 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook