Rzeczowo i merytorycznie o emarketingu

Share

Prowadzenie regularnych i profesjonalnych działań marketingowych w internecie jest koniecznością przed, którą stoją działy marketingu i zatrudnieni w nich managerowie i specjaliści ds. marketingu. Trudno wyobrazić sobie firmę, która nie wykorzystuje ogromnego potencjału emarketingu, reklamy internetowej, content marketingu czy też mediów społecznościowych lub marketingu mobilnego.

W dniach 17 i 18 maja 2017 roku B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa przeprowadziła kolejne szkolenie otwarte z emarketingu pt. „Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny„. Autorem programu szkolenia i trenerem prowadzącym zajęcia był Pan Marcin Kozioł.

Jak oceniono szkolenie z emarketingu?

Po dwudniowym szkoleniu poprosiliśmy uczestników zajęć o dokonanie oceny szkolenia i przedstawienie swoich opinii za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Ocena kursu z e-marketingu została była dokonywana w skali 1-5 gdzie 1 jest oceną najniższą a 5 oceną najwyższą. Z satysfakcją stwierdzamy, że szkolenie zostało ocenione bardzo dobrze. 4,86 na 5,00 możliwych punktów to średnia ocena zajęć i trenera. Wyniki cząstkowe przedstawią się następująco: wiadomości – 4,71, przygotowanie do zajęć – 5,00, sposób prowadzenia – 4,86. Osoby biorące udział w szkoleniu z emarketingu tak uzasadniały swoją cenę warsztatu m.in. w takich opiniach:

„Ciekawe i konkretne informacje. Przestawienie przykładów / zastosowań”.
„Jestem pod wrażeniem osoby prowadzącej :)”.
„Duży zakres materiału w oparciu o przykłady praktyczne”.
„Trener Marcin Kozioł był przygotowany do szkolenia. Jasno przedstawił program szkolenia”.
„Merytorycznie, elastycznie, rzeczowo na temat”.
„Przygotowanie oraz sposób prowadzenia zajęć a także atmosfera znakomite”.

Ankieta oceniająca szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing). Reklama internetowa, content marketing, SEO, social media, marketing mobilny” zawierała również serię pytań zamkniętych dotyczących stopnia, w jakim szkolenie spełniło oczekiwania, gotowości do polecenia szkolenia z emarketingu innym osobom, zastosowania nabytych umiejętności i wiedzy w praktyce zawodowej uczestników.

Na pytanie:

„Czy szkolenie spełniło Pani / Pana oczekiwania” – TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

„Czy szkolenie jest godne polecenia innym osobom pracującym w Pani w Pani / Pana firmie” – TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

„Czy wiedzę i umiejętności zdobyte na szkoleniu wykorzysta Pani / Pan w swojej pracy” – TAK odpowiedziało 85,71% uczestników.

Co szczególnie podobało się uczestnikom szkolenia z emarketingu?

Od osób biorących udział w szkoleniu otrzymaliśmy również informację zwrotną o tym, co szczególnie podobało im się w kursie z marketingu internetowego:

„Przekazywanie prawdziwych faktów”.
„Informacje praktyczne, co można monitorować, gdzie i jak – strony, linki – praktyczne informacje”.
„Informacje dotyczące SEO”.
„Tematy poruszane na szkoleniu przydadzą mi się w wykonywaniu mojej pracy”.
„Przykłady video”.
„Nowe aplikacje, mobilność internetu, innowacyjność”.
„Profesjonalizm, wiedza zakres doświadczenia prowadzącego”.

Gratujemy p. Marcinowi udanych, jak zwykle, zajęć. Cieszy nas, że szkolenie z emarketingu przyczyniło się do rozwoju kompetencji zawodowych jego uczestników. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszymi propozycjami z kategorii „szkolenia z marketingu internetowego„.

(Visited 13 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook