SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI

Share
SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI
SZTUKA TWARDYCH NEGOCJACJI

Szkolenie z negocjacji … twardych. To jest szkolenie dla praktyków.

Doświadczeni menedżerowie i handlowcy dobrze wiedzą, że w praktyce negocjacyjnej wielokrotnie należy zająć twarde stanowisko.

Jak to zrobić w sposób profesjonalny i nie zaprzepaszczając szansy zakończenia negocjacji z sukcesem?

Tego nauczymy Cię w trakcie szkolenia

Cele szkolenia

Uczestnicząc w naszym szkoleniu weźmiesz udział w całym szeregu oryginalnych i specjalnie przygotowanych ćwiczeń i gier negocjacyjnych.

Dzięki nim:

• Nabędziesz i rozwiniesz Swoją umiejętność twardego podejścia do negocjacji.

• Nauczysz się jak prawidłowo oceniać ryzyko zerwania negocjacji.

• Rozwiniesz Swoje umiejętności radzenia sobie z manipulacją w negocjacjach,

• Rozpoznasz i określisz zalety i wady własnego stylu negocjacyjnego oraz nauczysz się wykorzystywać możliwości, które on Ci daje.

Szkolenie pozwoli Ci zrozumieć i przećwiczyć najbardziej skuteczne strategie negocjacyjne, które zastosujesz w swojej praktyce zawodowej.

 

Program szkolenia

1. NEGOCJACJE W UJĘCIU WSPÓŁPRACA A WALKA, SONDOWANIE A UNIKANIE

• Taktyki sondowania

• Wpływanie na równowagę sił

• Zachowania agresywne

2. STYLE NEGOCJOWANIA

• Rozpoznanie indywidualnego stylu negocjowania

• Mocne i słabe strony poszczególnych stylów

3. PRZYGOTOWANIE NEGOCJACJI

• Diagnozowanie sytuacji

• Cele

• Procedury postępowania

4. ZAGADNIENIA PSYCHOLOGII NEGOCJACJI

• Tworzenie konstruktywnego klimatu

• Zmniejszanie napięć między stronami

• Radzenie sobie ze stresem

5. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

• Jak komunikować?

• Jak zbierać informacje?

• Jak wzmacniać przekaz?

6. NEGOCJACJE Z RÓŻNYCH POZYCJI

• Negocjacje z pozycji siły

• Negocjacje ze słabej pozycji

7. TWARDE NEGOCJACJE A WSPÓŁPRACA DŁUGOFALOWA

• Fazy twardych negocjacji

• Twarde stanowiska

• Wpływ stylu negocjacji na dalszą współpracę

8. WARUNKI SUKCESU W NEGOCJACJACH

• Klasyczne podejście do negocjacji

• Określenie celu, i konsekwencje jego realizacji

9. MANIPULACJA W NEGOCJACJACH

• Manipulacje na emocjach

• Manipulacje odwołujące się do konwencji społecznych

10. PRAKTYCZNE SPOSOBY ROZPOZNAWANIA KŁAMSTWA

• Krzyżowe pytania

• Odczytywanie komunikatów niewerbalnych

11. TECHNIKI DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNYCH

• Ćwiczenia praktyczne

• Samodoskonalenie

12. ETYKA W NEGOCJACJACH

• Kłamstwo

• Manipulacja

• Konsekwencje

 

Trener

PAWEŁ WOJCIECHOWSKI

Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 roku od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestle) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek.

Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami.

W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Dzięki właściwemu zarządzaniu działem handlowym (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów, Przedstawiciele) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych.

W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego z powodzeniem prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedażowy. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem i modyfikowaniem systemów CRM wspomagających pracę handlowców.

Swoje doświadczenia biznesowe i handlowe zdobywał w projektach realizowanych dla firm: Becker Acroma Polska, Brinks, Ball Packaging Europe, British Sugar Overseas, Bank Gospodarki Żywnościowej, ED&F MAN, Fasing, FM Logistic, Gallaher Polska, Generali, Grupa Redan, Gruppa Ogilvy66 (WPP Group), Hilti, KappAhl, Play, Neinver Polska, Noble Concierge, Raiffeisen Leasing, Samsung Electronics Polska, Stroer Polska, Seco/Warwick, Smyk, Ratiopharm, Teleca, Thomson Reuters, time:matters, Quintiles, Volkswagen Bank i wielu innych.

Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, oraz Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia psychologii kognitywnej, strukturalnej, Gestalt, RTZ, NLP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 85 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook