ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG

Share
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I USŁUG

Szkolenia negocjacje to warsztaty poznasz najbardziej zaawansowane techniki negocjacji i dowiesz się kiedy nie należy negocjować, gdyż czasami masz więcej do stracenia niż do zyskania.

Z negocjacjami jest jak ze sportem. Nawet mistrz świata nie zawsze wygrywa i ciągle doskonali swoje umiejętności.

Stosowanie tych samych rozwiązań powoduje, że wpadamy w rutynę i trudno nam spojrzeć na swoje zachowania z dystansu, przez co stajemy się mniej skuteczni.

Proponowane szkolenie dostarcza okazji do wzbogacenia negocjacyjnego repertuaru i zwiększenia własnej efektywności.

Podczas szkolenia negocjacje dla zaawansowanych:

• Zdobędziesz wiedzę z zakresu konstruktywnego rozwiązywania konfliktów, budowania pozytywnych i produktywnych relacji z partnerem.

• Nauczysz się jak rozpoznawać stosowane wobec Ciebie techniki, bo nikt Tobie nie może zagwarantować, że nie spotkasz się z negocjatorem, który będzie się zachowywał nieetycznie, chcąc zmusić Ciebie do uległości i nawiązania niekorzystnej współpracy.

• Umiejętności będące celem szkolenia uzyskasz na drodze praktycznych ćwiczeń, gdyż szkolenie od samego początku ma charakter warsztatowy.

 

Cele szkolenia

Cele szkolenia negocjacje dla zaawansowanych:

Doprowadzenie do realnego podniesienia poziomu kompetencji uczestników w zakresie prowadzenia negocjacji poprzez:

• Rozwinięcie umiejętności profesjonalnego przygotowywania się do negocjacji.

• Uświadomienie korzyści płynących z konfliktu w negocjacjach i sposobów jego rozwiązywania.

• Udoskonalenie umiejętności kontrolowania przebiegu rozmów, tak aby osiągnąć cele zasadnicze, jednocześnie dbając o dobre relacje z partnerami.

• Pogłębienie wiedzy na temat stosowanych technik negocjacyjnych i praktycznego ich zastosowania.

• Poznanie praktycznych sposobów radzenia sobie z kłamstwem i próbami manipulacji w negocjacjach.

• Rozszerzenie wiedzy na temat wykrywania i demaskowania brudnych chwytów w negocjacjach.

• Zapoznanie się z zasadami rzetelnej oceny ryzyka zerwania negocjacji.

 

Program szkolenia

1. PRZYGOTOWANIE JAKO PODSTAWA SIŁY W NEGOCJACJACH

• Zdefiniowanie swoich możliwości, oczekiwań, potrzeb i ograniczeń

• Zespół negocjacyjny

• Ustalenie struktury negocjacji – miejsca, czasu

• Przeanalizowanie potencjalnej strategii drugiej strony

2. KONFLIKTOWE SYTUACJE CZY KONFLIKTOWI LUDZIE

• Koło konfliktów – narzędzie diagnozy i prowadzenia rozmowy

• Części składowe konfliktu

• Skupienie się na meritum – konflikt interesów

3. KONSTRUKTYWNA KOMUNIKACJA JESZCZE RAZ

• Pytanie testujące problem

• Pytania testujące rzeczywistość

• Pytania wyjaśniające

4. NEGOCJACJE JAKO „TANIEC USTĘPSTW” – RÓŻNE SPOSOBY DOCHODZENIA DO CELU

• Sztuka perswazji

• Składanie obietnic

• Odwoływanie się do gróźb

• Stosowanie blefu

• Manipulowanie

5. WYWIERANIE WPŁYWU SPOŁECZNEGO, CZYLI MANIPULACJA

• Techniki wywierania wpływu społecznego

• Praktyczne zastosowanie

6. REAKCJE WYTRAWNEGO NEGOCJATORA, CZYLI JAK PRZEŁAMAĆ IMPAS

• Powstrzymywanie emocji: Idź na galerię

• Unikanie polemiki: Przejdź na ich stronę

• Zamiana stanowiska na interesy: Przekształć

• Unikanie presji: Zbuduj im złoty most

7. GRY KOŃCOWE – CZYLI NIESPODZIANKI W KOŃCOWEJ FAZIE NEGOCJACJI

 

Trener

PAWEŁ WOJCIECHOWSKI

Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa
Paweł Wojciechowski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Menedżer wyższego szczebla (Dyrektor Operacyjny, Dyrektor Handlowy), specjalista w zakresie negocjacji, zarządzania sprzedażą, technik sprzedaży i obsługi klienta.

Karierę zawodową rozpoczynał w 2000 roku od stanowiska Przedstawiciela Handlowego w CPP Toruń Pacific (Grupa Nestle) a następnie Przedstawiciela Medycznego w Bristol-Myers Squibb. W latach 2003 – 2005 Dyrektor Operacyjny i Współwłaściciel biura podróży Ekotrek.

Od 2005 roku związany z Fly Away Travel początkowo jako Account Manager a następnie Dyrektor Handlowy. Z sukcesem zarządzał działem handlowym doprowadzając do ponad 26% wzrostu sprzedaży usług całej firmy. Był odpowiedzialny m.in.: za wyniki handlowe firmy, opracowanie planów rocznych dla działu handlowego, prowadzenie negocjacji z dostawcami oraz kluczowymi klientami.

W latach 2009 – 2010 Dyrektor Handlowy w Weco Travel. Odpowiadał za przygotowanie i realizację działań sprzedażowych firmy na terenie Polski. Przyczynił się do zmiany strategii marketingowej. Dzięki właściwemu zarządzaniu działem handlowym (Account i Sales Managerowie, Managerowie Oddziałów, Przedstawiciele) udało mu się utrzymać cel sprzedażowy w czasie kryzysu gospodarczego. Jako Dyrektor Handlowy był członkiem zespołu odpowiedzialnego za udział firmy w przetargach międzynarodowych.

W trakcie pracy na stanowiskach Dyrektora Handlowego z powodzeniem prowadził dla swoich zespołów szkolenia i coaching sprzedażowy. Brał udział w projektach związanych z wdrażaniem i modyfikowaniem systemów CRM wspomagających pracę handlowców.

Swoje doświadczenia biznesowe i handlowe zdobywał w projektach realizowanych dla firm: Becker Acroma Polska, Brinks, Ball Packaging Europe, British Sugar Overseas, Bank Gospodarki Żywnościowej, ED&F MAN, Fasing, FM Logistic, Gallaher Polska, Generali, Grupa Redan, Gruppa Ogilvy66 (WPP Group), Hilti, KappAhl, Play, Neinver Polska, Noble Concierge, Raiffeisen Leasing, Samsung Electronics Polska, Stroer Polska, Seco/Warwick, Smyk, Ratiopharm, Teleca, Thomson Reuters, time:matters, Quintiles, Volkswagen Bank i wielu innych.

Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, oraz Studia Podyplomowe na Politechnice Warszawskiej. W prowadzeniu szkoleń posługuje się elementami podejścia psychologii kognitywnej, strukturalnej, Gestalt, RTZ, NLP, zwracając w swojej pracy uwagę na aspekt praktycznego wykorzystania umiejętności.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 101 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook