ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

Share
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

Szkolenie Zaawansowane Techniki Negocjacji.

Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. To w trakcie negocjacji decyduje „być albo nie być” kontraktów handlowych, projektów czy też całych przedsiębiorstw. Do niedawna negocjacje były wiedzą dla „wtajemniczonych”, dziś coraz częściej spotykasz siedzących po drugiej stronie stołu doskonale przygotowanych, opanowanych i twardych negocjatorów partnera.

Czy pomimo to chciałbyś negocjować ze świadomością, że już na starcie masz nad nimi przewagę?

Taką przewagę może zapewnić Ci znajomość zaawansowanych technik negocjacji i to, dlatego warto być uczestnikiem szkolenia negocjacje dla zaawansowanych.

Szkolenie Zaawansowane Techniki Negocjacji ma charakter praktycznego warsztatu. W trakcie szkolenia rozwiniesz (i zdobędziesz nowe!) swoje umiejętności negocjacyjne biorąc udział w:

ćwiczeniach w parach, rozwiązując studia przypadków z praktycznych i rzeczywistych doświadczeń uczestników (również Twoich), syndykatach, mini wykładach, dyskusjach moderowanych, burzy mózgów, prezentacjach multimedialnych, odgrywaniu scenek, obrazach i metaforach, ankietach autodiagnozy, grach integracyjne, energizerach, kwestionariuszach logarytmów zachowania, narracji fabularnej, procesie moderowanym, elementach treningu mentalnego, symulacjach sytuacji negocjacyjnych.

 

Cele szkolenia

Udział w szkoleniu pomoże Ci:

• Znacząco podnieść swoją efektywność w osiąganiu celów negocjacji.

• Poznać najbardziej skuteczne techniki i strategie negocjacyjne.

• Nauczyć się rozpoznawać i adekwatnie reagować na różne style zachowań partnerów w negocjacjach.

• Nauczyć się wyznaczać granicę obszarów negocjacyjnych i budować swoją siłę w negocjacjach.

• Poznać skuteczne techniki komunikacji, perswazji i wpływu w negocjacjach.

 

Program szkolenia

1. WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI ZAAWANSOWANYCH

• Negocjacje jako proces

• Profil skutecznego negocjatora

• Ustal obszar negocjacji – ZOPA

• Poznaj Twoją siłę – BATNA

2. STYLE NEGOCJACJI

• Dominacja

• Dopasowanie

• Unikanie

• Kompromis

• WIN – WIN

3. CZTERY TYPY ZACHOWAŃ W NEGOCJACJACH

• Manipulacja

• Agresja

• Uległość

• Asertywność

4. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 1

• Żądaj więcej niż spodziewasz się uzyskać

• Ustal odpowiedni przedział oczekiwań

• Nigdy nie akceptuj pierwszej oferty

5. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 2

• Okazuj zaskoczenie

• Koncentruj się na zasadniczych sprawach

• Unikaj konfliktowego stylu prowadzenia negocjacji

6. ZASADY SKUTECZNEGO NEGOCJATORA, CZ. 3

• Inflacja ustępstw

• Dzielenie się różnicą

• Wielkość ustępstw

7. TECHNIKI OTWARCIA NEGOCJACJI

• Zaskoczenie

• Udawane niezdecydowanie

• Imadło

8. GRA ŚRODKOWA W NEGOCJACJACH

• Wyższa instancja

• Kukułcze jajo

• Coś za coś

9. GRA KOŃCOWA W NEGOCJACJACH

• Dobry – Zły

• Skubanie

• Wycofanie oferty

10. TECHNIKI ZAMYKANIA

• Część 1: holownik, koń na wybiegu, to was chyba nie powstrzyma, stać was na to, pozostaw ich samych sobie, dodatkowy wysiłek, milczące zamknięcie, zamknięcie warunkowe

• Część 2: zamknięcie z zastrzeżeniem, bilans, głupi błąd, ostatnia obiekcja, szczeniak, taktyka małych kroków, pozytywne założenie, zwrotny serw, jeniec wojenny

• Część 3: alternatywa, zwrot przy drzwiach, dziel i rządź, czas do namysłu, banknot, przypomniałem sobie, przejęcie kontroli, więcej czasu

11. FORMY NACISKU

• Presja czasu

• Wykorzystanie informacji

• Gotowość do zerwania

12. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NEGOCJACYJNYCH

• Pat

• Impas

• Zastój

13. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.1

• Odmawianie

• Konfrontacja przekonań

• Reagowanie na krytykę

14. ZACHOWANIA ASERTYWNE W NEGOCJACJACH CZ.2

• Obrona przed atakiem werbalnym

• Obrona przed zachowaniami inwazyjnymi

• Wyrażanie oczekiwań

• Wyrażanie krytyki i pochwały

15. KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH

• Dobierz odpowiedni kanał nadawania

• Rozkoduj blokady mentalne partnera

• Właściwie używaj perswazji i wpływu

16. STRATEGII PRZEŁAMANIA WG WILLIAMA URY

• Nie reaguj: Idź na galerię

• Nie spieraj się: Przejdź na ich stronę

• Nie odrzucaj: Przekształć

• Nie naciskaj: Zbuduj im złoty most

• Nie eskaluj: Użyj siły, aby edukować

 

Trener

WALDEMAR WAWERSKI

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Waldemar Wawerski Trener współpracujący B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa

Trener – Praktyk. Specjalista w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i rozwoju kompetencji osobistych.

Karierę zawodową rozpoczynał w 1995 roku w Ośrodku Rozpowszechniania Wydawnictw Naukowych Polskiej Akademii Nauk. Od 1997 roku związany z branżą wydawniczą, przeszedł wszystkie stopnie kariery zawodowej począwszy od Przedstawiciela Handlowego skończywszy na wyższych stanowiskach menedżerskich.

Obecnie konsultant przedsięwzięć realizowanych w branży SPA & Wellness. Doradza, przygotowuje projekty, strategie rozwoju, analizy finansowe i plany marketingowe. Posiada umiejętności analityczne, twórcze oraz integrujące wiedzę z różnych dziedzin: ekonomii, zarządzania, marketingu, psychologii i filozofii.

Absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Ukończył Szkołę Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego, posiada certyfikat trenerski na IV poziomie – Trener wg. Europejskich Ram Kwalifikacji.

Zwolennik zrównoważonego rozwoju, nowoczesnych modeli biznesu, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa i holistycznego widzenia człowieka, świata oraz aktywności gospodarczej. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu umiejętności miękkich, oparte na odkryciach nauki i psychologii.

Jego misją jest zdobywanie, gromadzenie i upowszechnianie najwyższej jakości wiedzy i nauki. Uczy wyłącznie tego, co sam praktykuje.

 Kontakt w sprawie szkolenia

(Visited 105 times, 1 visits today)
Share

administrator

Daniel Bogusz Prezes Zarządu w B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Od 1998 roku zajmuje się profesjonalnych zarządzaniem szkoleniami i zaawansowanymi projektami i programami rozwojowymi dla menedżerów i pracowników polskich firm. Ekspert w dziedzinie szkoleń, HRM, zarządzania strategicznego, marketingu i sprzedaży BtB.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook