Porozmawiajmy, czyli komunikacja interpersonalna w Twoim zespole

Adhokracja, Model Porozumienia bez Przemocy, modele kultur organizacyjnych, nieformalne role grupowe to tylko kilka elementów wiedzy eksperckiej przekazywanej w trakcie

Read more

Trudne Sytuacje w Zarządzaniu Zespołem. Zarządzanie Konfliktem

Nawet w najlepiej zarządzanym zespole pracowniczym dochodzi do napięć, nieporozumień czy też sytuacji konfliktowych. Rolą menedżera takiego zespołu jest rozwiązanie

Read more

OBSŁUGA KLIENTA WEWNĘTRZNEGO

Szkolenie „Obsługa Klienta Wewnętrznego”. Klient wewnętrzny to nieraz najważniejszy i niedoceniony Klient. Każdy pracownik Twojej firmy jest twoim Klientem wewnętrznym. To

Read more

Szkolenie Budowanie Zespołu. Współpraca w Zespole, czyli 2+2=5

Szkolenie Budowanie Zespołu. Współpraca w Zespole, czyli 2+2=5. Czy czterech Twoich pracowników jest w stanie wykonać pracę pięciu, sześciu lub

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook