Firmy mają coraz więcej informacji o klientach. Umiejętność wykorzystania tych danych może przynieść im wymierne korzyści

Firmy mogą wykorzystywać zbierane dane już nie tylko do lepszego poznawania własnych klientów i skuteczniejszego marketingu, lecz także do personalizowania

Read more

Tech Cave chce wspierać programy lojalnościowe w galeriach handlowych na całym świecie. Grupa IMS, do której należy, w dalszym ciągu szuka spółek do przejęcia

Grupa Internet Media Services nie jest uzależniona od zewnętrznego finansowania i jest w dobrej kondycji finansowej. Zapowiada fuzje z przedsiębiorstwami

Read more

Sprzedaż w internecie dla handlowców i kluczowe elementy e-marketingu

Celem szkolenia „Sprzedaż w internecie dla handlowców i kluczowe elementy e-marketingu” jest przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności pozwalających na wykorzystanie

Read more

Spersonalizowana reklama mobilna napędza rynek marketingu online

Firmy coraz więcej wydają na marketing w internecie. Taka reklama jest coraz bardziej profesjonalna i zindywidualizowana. To już nie jest

Read more

Szkolenie Product Management. Zarządzanie Produktem

Biorąc udział w szkoleniu: Otrzymasz praktyczne informacje związane z przygotowaniem i wdrożeniem efektywnej strategii dla produktu, Rozwiniesz umiejętności zarządzania produktem

Read more

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok.

Read more

Zmienia się wizerunek branży public relations. Coraz więcej i coraz lepiej mówi się o niej w mediach

Wizerunek branży public relations się poprawia. Coraz mniej osób utożsamia ją z czarnym PR. W ciągu roku w mediach 150

Read more

Orlen, Biedronka i PKO BP najcenniejszymi polskimi markami. Sieć handlowa jako jedyna na podium poprawiła swój wynik

PKN Orlen, popularna sieć handlowa Biedronka oraz bank PKO BP znalazły się w czołówce rankingu najcenniejszych marek dziennika „Rzeczpospolita”. Krajowy producent paliw,

Read more

SARE zwiększa średni przychód uzyskiwany z opłat abonamentowych. Klienci chętnie wzbogacają pakiety usług

Sprzedaż netto spółki SARE wyniosła w ubiegłym roku ponad 25 mln zł i była wyższa o ponad 70 proc. w

Read more

Strategie trade marketingu w sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i taktyki

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook