Szkolenie Product Management. Zarządzanie Produktem

Biorąc udział w szkoleniu: Otrzymasz praktyczne informacje związane z przygotowaniem i wdrożeniem efektywnej strategii dla produktu, Rozwiniesz umiejętności zarządzania produktem

Read more

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok.

Read more

Zmienia się wizerunek branży public relations. Coraz więcej i coraz lepiej mówi się o niej w mediach

Wizerunek branży public relations się poprawia. Coraz mniej osób utożsamia ją z czarnym PR. W ciągu roku w mediach 150

Read more

Orlen, Biedronka i PKO BP najcenniejszymi polskimi markami. Sieć handlowa jako jedyna na podium poprawiła swój wynik

PKN Orlen, popularna sieć handlowa Biedronka oraz bank PKO BP znalazły się w czołówce rankingu najcenniejszych marek dziennika „Rzeczpospolita”. Krajowy producent paliw,

Read more

SARE zwiększa średni przychód uzyskiwany z opłat abonamentowych. Klienci chętnie wzbogacają pakiety usług

Sprzedaż netto spółki SARE wyniosła w ubiegłym roku ponad 25 mln zł i była wyższa o ponad 70 proc. w

Read more

Strategie trade marketingu w sieciach dystrybucji

Jak można skutecznie sprzedawać produkty w sieciach tradycyjnej i marketowej? Czy to jest w ogóle możliwe? Jakie strategie i taktyki

Read more

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni

Read more

Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld

Read more

WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie jest rzeczą łatwą. I choć daleko nam jeszcze do rynku amerykańskiego czy zachodnioeuropejskiego coraz

Read more

Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

Trade marketing to szeroko rozumiane działania marketingowe skutkujące wzrostem sprzedaży, pozycją i ekspozycją produktów w dystrybucji, utrzymaniem lub polepszeniem relacji

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook