Konsumenci chętniej sięgają po smakowe alkohole o mniejszych pojemnościach. Prawdziwym hitem ostatnich lat są jednak nalewki

Polacy kupują coraz mniej tradycyjnej czystej wódki. Choć wciąż jesteśmy w czołówce pod względem jej spożycia, większą popularnością cieszą się

Read more

Rynek wódki na razie bez szans na wyraźne wzrosty. Rośnie za to spożycie alkoholi słabszych oraz w mniejszych butelkach

Polska pozostaje jednym z największych rynków mocnych alkoholi na świecie. Krajowa Żubrówka jest na siódmym miejscu na świecie pod względem

Read more

Orlen, Biedronka i PKO BP najcenniejszymi polskimi markami. Sieć handlowa jako jedyna na podium poprawiła swój wynik

PKN Orlen, popularna sieć handlowa Biedronka oraz bank PKO BP znalazły się w czołówce rankingu najcenniejszych marek dziennika „Rzeczpospolita”. Krajowy producent paliw,

Read more

Podwyżka akcyzy uderzyła w rynek wódki. W ubiegłym roku sprzedaż zmalała o prawie 4,5 proc.

Podwyższenie stawki akcyzy na alkohol etylowy spowodowało, że całkowita sprzedaż wódki w Polsce spadła w ubiegłym roku o prawie 4,5

Read more

Po przejęciu Delecty Bakalland stawia na rozwój organiczny. Zainwestuje w usprawnienie procesów technologicznych w zakładach w Łodzi, Janowie i Włocławku

Bakalland i Delecta, które od lipca działają prawnie jako jedna firma, przygotowują obecnie plan finansowy. Spółka chce skupić się na

Read more

Klient w e-sklepie wydaje średnio cztery razy więcej niż w tradycyjnym. Co 10. zamówienie składane jest przez aplikację mobilną

Klient serwisu internetowego wydaje na każde zakupy czterokrotnie więcej niż w tradycyjnym sklepie. W koszyku coraz częściej znajdują się produkty

Read more

Eksport polskiej wódki spada, a mógłby dorównać eksportowi whisky

Po whisky i koniaku to wódka jest trzecim produktem eksportowym europejskiego przemysłu spirytusowego. Jej sprzedaż na rynki pozaeuropejskie przekracza 1,1

Read more

Fabryki Marsa zasilane energią odnawialną. Koncern uruchamia pod Sochaczewem nową oczyszczalnię

Mars Polska uruchomił przy zakładzie produkcyjnym w Janaszówku oczyszczalnię ścieków wartą 33 mln zł. Dzięki niej koncern chce ograniczyć o

Read more

FM Logistic planuje wydać nawet kilkadziesiąt milionów euro na rozwój usług dla e-handlu i sektora FMCG

FM Logistic chce stać się największą firmą logistyczną na polskim rynku. Wzrost ma nastąpić we wszystkich segmentach, ale głównie usługach

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook