Ruszają unijne programy wspierające innowacje w polskich firmach. Duże zainteresowanie przedsiębiorców

Polskie firmy ponownie mogą się ubiegać o unijne dofinansowanie prac nad innowacyjnymi produktami. 31 sierpnia i 1 września ruszyło pięć

Read more

Dostęp do finansowania innowacji w Polsce jest coraz większy. Rynek jest w początkowej fazie wzrostu

W Polsce zarabianie na innowacyjnych projektach badawczo-naukowych i wprowadzanie ich na rynek wciąż wiąże się z pokonywaniem licznych trudności. Problemem

Read more

TRENING KREATYWNOŚCI, ZARZĄDZANIA INNOWACJĄ I TWÓRCZEGO MYŚLENIA W BIZNESIE

Trening Kreatywności, Zarządzania Innowacją i Twórczego Myślenia w Biznesie – jest przeznaczony dla tych wszystkich menedżerów i pracowników, którzy biorą

Read more

Wydatki firm technologicznych na badania i rozwój są niedoszacowane. Nie obejmują wielu prac wykonywanych na rzecz podmiotów zewnętrznych

Krajowe firmy wydają na badania i rozwój (B+R) więcej niż wynika z ich bilansów. Wiele projektów wymaga prowadzenia tego rodzaju

Read more

Polskie technologie mogą podbić świat. Konieczne jest jednak zbudowanie własnego wzorca innowacji

Choć Polacy zgłaszają coraz więcej wniosków patentowych, także do Europejskiego Urzędu Patentowego, to na milion obywateli przypada ich zaledwie 12.

Read more

Drony mają coraz więcej zastosowań. Za ich pomocą polska firma będzie kontrolować czystość powietrza

Poszerza się zakres wykorzystania dronów w codziennym życiu. Specjalizująca się w komercjalizacji efektów badań naukowych firma Softblue wprowadza na rynek

Read more

Softblue w lipcu planuje debiut na NewConnect. Pieniądze z emisji przeznaczy m.in. na inwestycje w projekty technologiczne i ekspansję zagraniczną

W rankingach innowacyjności Polska zajmuje niskie pozycje. Tymczasem potencjał naszego rynku jest ogromny, m.in. za sprawą obecnej perspektywy finansowej UE,

Read more

Konkurencyjność Polski może się poprawić dzięki większym wydatkom na badania i rozwój, a nie niskim kosztom pracy

Doświadczenia bardziej rozwiniętych państw pokazują, że innowacje i technologie, a nie niskie koszty pracy w dłuższej perspektywie dają przewagi konkurencyjne.

Read more

Creotech chce zaistnieć na globalnym rynku dzięki sektorowi kosmicznemu. Realizacja zleceń dla prywatnych firm z tej branży będzie możliwa za 5 lat

Pięć lat zajmie firmie Creotech przygotowanie do realizacji zleceń dla komercyjnych firm z sektora kosmicznego. Na razie spółka pracuje m.in.

Read more
Share

Bądź z nami na bieżąco. Dostarczamy informacje tak jak lubisz!

RSS
Facebook